reklama

Opravák

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Nespravil som skúškutak mi asi trebabol som Ti pri uškuna hranici neba.Mám Ťa plnú hlavuučivo dať niet kamnáladu mám hravúpoddaný som nitkám.Za ktoré Ty ťahášako sa Ti zachcesmeješ sa mi na hlasstražíš na mňa pasce.Som len taká obeťtvojich nástrah krutýchkrok musím spraviť späťrázne na jeden dych.Len tak bude šanca na konzumáciu vínči dať sa do tancakeď opravák spravím.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu