reklama

Vianočná pieseň

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Chcel by som ráčkovaťako ten náš Laskysrdce si ukovať mať ho plné lásky.Všetkých mal by som rádnie iba pri speveči už je inovaťa či slnko hreje.Pri vianočnej piesnizarepujem strohonejeden sa tiesnifanúškov mám mnoho.Ľudom teplejšie jetexty sú o niečompri srdci ich hrejenebude to punčom.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu