reklama

Zimné zákusky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Koláčiky ja k ránuna stôl zľahka položímsnehu ako šafránu na účte posledných zím.Preto aspoň vyzdobýmich ja motívom vločiekladiac s ročným obdobímiskry dajú do očiek.Pri pohľade na ten skvostnejeden sa potešínemajúc vnemu však dosťrád mlsaním on zhreší.Novoročné zaväzkysú týmto bokom náhlebránim sa ja po ťažkyv blesku zem po nich zľahne.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu