reklama

Tréner seniorov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Trénujem seniorovvo futbale predsatechniku striel gólovplné mám tak plecia.Mužstvo je príkladnéposlúcha na slovoi keď sily na dnenepočuť "hotovo".Hrajú so zápalomstratégia výbornáv zápase nikdy zlomsúperov odrovná.Nosia ma na rukáchk ovácii nemalej len výslň, žiaden krachz výťazstiev je alej.V dedine hviezda somkaždý ma pozná tuv účese bezvlasomnenosiac kravatu.Nie sme my profícinemáme tak platypoháre v policibývame vždy zlatí.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu