reklama

Nešpecifikované zranenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zranil som si prst
zasa len pri športe
zranení už za hrsť
lekáreň otvorte.

Už ma tam poznajú
chladiaci gél znovu
žiadam známu Maju
prečo mám ja smolu?

Aktívny som veľmi
pre vec sa zapálim
fair-play-u som verný
športovcom som stálym.

Nemám ja tak kontakt
so súperom priamy
kopnem ja razom v takt
v stene už sú jamy.

Spuchla mi tak noha
teniska nejde zuť
diagnóza strohá
nemám ja na nič chuť.

Divné je to znenie
tajomstvom ono vanie
je to tak zranenie
nešpecifikované.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu