reklama

Svadobný dar

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo vám dať ako dar
otázka tu stojí
ideu mi uvar
keď už ste raz svoji.

Nechcete ževraj nič
všetkého dostatok
máte plných políc
myšlienok tečie tok.

Rôzne ma napadá
iných tiež zaiste
mení sa nálada
nekúpiť to isté.

Zo štyri panvice
dvanásť zas príborov
rumeň dá na líce
začiatok hororov.

Nekúpim hmotné nič
báseň rýmom káže
nedám vám žiaden gýč
ale len peniaze.

Kúpte si pre mňa aj
nátierkou natretú
pochutín malý raj
chrumkavú bagetu.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu