reklama

Financie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Za prepážkou sedím
práce vyše hlavy
pribudlo mi šedín
úspech opäť slávi.

Úverov zo trinásť
nejaké aj vklady
tam až si môže zájsť
výkon keď sa zladí.

Doma rátam počty
integrály, čísla
mozog znalosť poctí
priamka trendu zvyslá.

Prvé miesta mám ja
úspešná som stále
na pobočke mámia
nielen ma doláre.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu