reklama

Olé

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Makával som z Mexika
z projektu na pár dní
gastrónomia preniká
bol som často smädný.

Margarita, Tequila
všetko sa tu mieša
asi si už zistila
padajú mi esá.

Na ruke len tromfy sú
dobre sa mi darí
nemyslím na remízu
užívam si dary.

Toky krotia už rímsy
zvyky nasal smelo
po návrate liečim si
prechlastané telo.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu