reklama

Rebarbora

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Záhradka je moje hoby
pestrosť je len vítaná
všetko sa mi do nej hodí
hrabem sa v nej od rána.

Už to kvitne, rastie, pučí
balzam je to pre oči
jasot cvála vedno v lúči
hlava sa mi zatočí.

Kráľovnou je rebarbora
na ňu obzvlášť hrdý som
úroda už z jari skorá
mohutná je sťa bizón.

Stonky ako noha hrubé
nečakal som také v sne
vítané sú na palube
v chuti taktiež úžasné.

V mufine už ponorené
konkurencie niet pri nich
život dal by som aj pre ne
jem ich s pasiou na nádych.

Keď sa vec veď s láskou činí
nasobí sa kvalita
pôžitok má štipku viny
každý duplu zapýta.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu