reklama

Nektár

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Jagavý jantár do mňa sa leje
poľahky prostí ma aj beznádeje
pohladí oko, utíši dušu
tí čo to vidia, pery si kúšu.

Prírodný produkt - kvalita istá
varil sa dávno, aj za čias Krista
remeslo zlaté dno i teraz máva
pre mňa je viacej než pre Indov krava.

Chuťové bunky si radosťou skáču
ocenia zakaždým poctivú prácu
myseľ si oddýchne, systém sa čistí
len dobre urobí, všetci si istí.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu