reklama

Maliar

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

X+

Maliar som ja dušou
motív nehrá rolu
je to pre mňa šou
chce to pevnú vôlu.

Keď farby miešam
dávajúc na plátno
odbehnúť niet kam
kreativita nemá dno.

Zvery, krajiny, kvety
to všetko zobrazím
lampa mi už svieti
hlavne u prostred zím.

Nech je už začiatok leta
hlavný faktor je svetlo
teší sa moja paleta
nič lepšie ju nepostretlo.

Nikto nič nevidí po tme 
to vie predsa každý
nápady aj keď vzletmé
stratené sú navždy.

Svieť len svetlo svieť
hrej slnko lúčami do diali
nech len klient nemá viet
uzrúc moju tvorbu pochváli.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu