reklama

Vegetariánska

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Wejka má dnes korunuz púpav upletená jenejde mi to do umuako sa z nej aj naje.Šalát z nej si urobírecept normálny je toprečistí to útrobyveď vegetarián vie to.Ja som však mäsový skôrnemám žiadnu púpavubudem asi divný tvorrezeň nedám na hlavu.Poľahku ho strovím ja potešenie tým u mňalen kúsoček od rajakonzumácia rozumná.Kto už len trávu chce jesťobmedzenie príšerné veď na svete toľko ciestkonzumovať pri šere.Aj ja si dám byliny nevravím zásadne nienie som určite inýtak napríklad korenie.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu