reklama

Keby som mal vlasy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keby som mal vlasy
od prostej radosti
opijem sa asi
nič ma nenazlostí.

Úsmev mal bych stále
ceril by som zuby
po vonku i v hale
nech sa vám len ľúbi.

Kúpil by som hrebeň
aj kefu do setu
rúčka by bol eben
vlasy sa nespletú.

Nech su na úrovni
pekne si zavreté
v poličke v zborovni
boli by v kazete.

Účes by som menil
do týždna štyri krát
vždy hodil iný štýl
v kapelách môžem hrať.

V pondelok punková
tá vlna je už preč
náladu zachová
kľudne sa so mnou prieč.

V stredu metal je tu
hlavou si zakrútim
z pódia nás nezmetú
hoc sa ním tak rútim.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V piatok rock v poradí
vlásky rozcucháme
formu nám vyladí
dobre sa my máme.

V nedeľu v kvartete
objavím sa kľudne
s copíkom repete
odohráme vľúdne.

Kedže nemám vlasy
hudbu vnímam inak
do popredia dám si
iba ten zvuk synak.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu