reklama

Vyradený z hry

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zranenie mám značnénatrhnutú šľachufit byť je tak vzácne drží ma to v šachu.Šport bol favoritomteraz je to tabuneostanem pri tomnohu mám tak slabú.Chcel som ho zavesiťpreto už na klinecnebudem invalidnavždy veď nakoniec.S predajom výstrojaradšej ešte počkámpríde chvíľa mojazapáčim sa kočkám.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu