reklama

Hokej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

v KHL už Slovan hrámnohí sú tým nadšeníliga je to dosť obriatvrdosťou nie pre ženy.Stále sú však na chvostekondícia či taktikanedarí sa im prostekaždý im to vytýka.A tak si ma draftujútak uprostred sezónyzrazu so mnou bodujúna príjamčoch od Sony.Každý v nemom úžaseako mením úlohymne jedno to je zasena všetko mám ja vlohy.A tak v prvej tretineodstojím si v bránke rádv druhej treba už inéa tak začnem kľučkovať.Ako súčasť obranyu súpera niet šancav tretej zahojím ranyv útoku gólmi tanca.Veď to ide vidítenebtreba sa vôbec báťtakto držíte nitečo vás baví treba hrať.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu