reklama

Aktivity

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Prezývku mám Čačatričko na mne priľneuterák mi zmáčanasadenie silné.Športujem aj trikrátdo týždňa za radomnie som ja žiaden klátpre iných príkladom.V pondelok do fitnesdáko začať trebazávažie mi prinesdo svalov sa vstrebá.V stredu zas spíning mámriadna to makačka odniesť to dám nohámzbytočná sedačka.V nedeľu hokejbalkolektív sa hodížonglérsky je to báloku tak lahodí.Škoda, že do prácechodím vždycky cez deňnikto ma nespracenoci športom prebdiem.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu