reklama

Osemfinále

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Idem fandiť našimhokej už začínaokuliare tasímvýrobca je Čína.Hrajú dneska s Čechmizápas dôležitýpoučený vekmirešpekt majú vžitý.Vhodené je bulyhokejky sa tasiakaždý je tu čulýzápas je to fasa.Osem gólov padlospokojné sú chvílekeď vtom ma napadlodať si dole bríle.Skoro som stratil dychbuchnutý sťa mechomfarebný filter v nichfandil som ja Čechom.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu