reklama

Strojarina

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 

Monterky si obliekam
šichta mi veď začína
utiecť tak dnes niekam
čaká ma tu len drina.

Kompresory už hučia
tlak je takto v potrubí
francuzák do náručia
siréna tu už trúbi.

Začiatok tým ohlási
na hodinách šesť hodín
dobré budú ohlasy
remenicu keď zhodím.

Najprv dole prírubu
sedemnástka kľúč to je
ako v lese keď rúbu
učtovníčka účtuje.

Makávam ja o sto-šesť
všetci to dobre vedia
odmietavam často jesť
zákazka do popredia.

Nevadia mi nadčasy
však práca ma tak baví
na dobre sa vyčasí
zakazníkov sú davy.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu