reklama

Sústružníčka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za sústruhom robím
ruky si necítim
nožíkom skôr oblým
odkrajujem si tým.

Chladiaci olej naň
cyklicky sa strieka
malá je pri tom daň
nikto nenarieka.

Vymeniť filtre včas
je pritom potrebné
nové ich preto vraz
pod stolom do bedne.

Chladenie fičí tak
na plné obrátky
zvýši sa trochu tlak
pri behu po spiatky.

Dopredu a či vzad
mne je to celkom fuk
nemení sa mi vzhľad
v napätí ako luk.

Pózu treba zahrať
v každučkom prípade
krasom našich záhrad
v dielni som na rade.

Miskou som preto ja
každý tu vie kto to
maximum prestoja
pózy dám pre foto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úspech mám široko
marketing najlepší
pohľadím vám oko
biznis je bez skepsy.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu