reklama

Skamenelí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zhliadol som Ťa, záblesk horí
krajšiu vídať nemožné
kvapky sladkej nie je v mori
teba ani niet vo sne. 

Uhorel som lúčom jasným 
premenil sa na kameň
nehybne si rád ja zasním
hranice tak prelámem.

Sval si vo mne stále bije
veľa pre mňa znamená
avšak v Tebe žiaľ už nie
Ty máš srdce z kameňa.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu