reklama

Nohy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Páčia sa mi tvoje nohy
pohľad na ne hádžu mnohí
klaňajú sa ku nim k zemi
každý je rád porazený. 

Krásny majú kúsok kože
víťaz byť len jeden môže
vytvárajú pohyb ladne
šarm tu vôkol všetkým vládne.

Chcel by som ich hladiť nežne
vnem si mozog celý vezme
otrokom byť Tebe túžim
klučkovať vždy v spleti úžin.

Sen tu nemá medze žiadne 
či som hore a či na dne
Ty máš v rukách nitky všetky
dovoľ mi mať nožné pletky.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu