reklama

Odchod

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Odchádzaš hoc stojíš bez dychu takmer
v diaľke si už iba malinká bodka
doráňať mäsostroj nebol tu zámer
záplata jaziev sa snáď časom dotká.

Dobitý odteraz na obzor hľadím
ohnivá guľa ho tisíc krát pretne
kolená trasú sa asi som slabým
v hlave však idey stále mám vzletné.

Možno raz vrátiš sa, úrok dáš vnemu
v objatí pošepkáš vrátené city
myšlienku Tvojou rád mám pohladenú
najradšej bol by som k Tebe prišitý.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu