reklama

Návrat

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Do smútku zajatia ticho som spadol
čo si sa stratila v prázdnote tela
ku dnu ma ťahalo zákerne nadol
asi som citov mal na hrudi veľa.

Zámok viac necerí jazyku zuby
dvere sa tešia už na strmý prievan
zvonec snáď pieseň aj šťastím vylúdi
spomienky na Teba rád si osievam.

Čo raz sa začalo skončí sa v čase
pánty už vŕzgajú v radosti chvíle
bolesti okamih zázrakom zmaže
zočiť čo mám tak rád srdcu je milé.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 086
  •  | 
  • Páči sa:  98x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu