reklama

Monterky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Žena mi ich práva
nažehlí aj puky
bavlna to pravá
žmolkov žiadne zhluky. 

Látka odolná je
iskry hltá hravo
olej dobre saje
oder nemá právo. 

Farby praktické sú
zelené či modré
poznajú adresu
v cieli im je dobre.

Dvojdielne sa pýšia
nohavice, blúza
pre úspech sú skrýša
výsada to muža.

Hrdo si v nich chodím
machrujem nezdriedka
v nonstop chode hodín
krásna to poviedka.

Rešpekt vôkol rastie
závidia mi mnohí
prenáramné šťastie
nosia moje nohy.

Ruky v tieni nie sú
všetko ladne hrá tu
raz keď pôjdem z plesu
nájdem v nich aj ratu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrástol som k nim v jedno
srdce, telo, duša
v posteli nestriedmo
spánok ich už skúša.

Ľubomír Maretta

Ľubomír Maretta

Bloger 
  • Počet článkov:  1 085
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Živím sa ako programátor. 8 rokov som pracoval v zahraničí, od roku 2009 pracujem na Slovensku. Žijem v Trenčíne. Tvorím kade tade. Som autorom básnických zbierok "Brehy pod mostom" (2019), "Nádych v tieni" (2021) a "Keď naozaj" (2023). Zoznam autorových rubrík:  HumornéVážneDetskéAuf DeutschTexty piesní?Osoby a obsadenie

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu